tisdag 22 november 2016

Tilldelning i THQ

Intressant vilken fantastisk dålig trader jag är. Det måste jag sluta med omedelbart. Fick tilldelning i THQ idag, hela 67 aktier vilket summerade till drygt 1300 kr. Jag ville gärna ha fler men då jag inte fick det bestämde jag mig för att trejda i börsöppningen. Det är inget jag behärskar och dagen slutade istället på minus från att ha varit en 40 %-ig uppgång på de få aktier jag blev tilldelad. Girighet är inget bra och detta var sista nyintroduktionen jag ger mig på ett sådant beteende. Försökte lite smått trejda i Crunchfish när det begav sig. Det gick heller inget vidare, men det mest chockerande var att jag inte lär mig den läxan. Har tecknat allt som jag upplever någorlunda intressant och en introduktion som jag kan se som ett långsiktigt innehav, nämligen Volati. Övriga teckningar är; Alligator, Serneke och Multidocker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar