lördag 28 januari 2017

Omkullkastad

Livet tog en absolut vändning under senaste veckan. Det kom fram att min sambo inte längre kände för mig på samma sätt som tidigare och inte alls kände lika mycket som mig. Jag som verkligen är kär har inte den kärleken besvarad och därför har det varit otroligt tufft. Jag trodde man kände varandra tillräckligt mycket men så var det inte alls, ett brutalt uppvaknande.

Det har gör att boendefrågan är något som måste lösas. Trots många års kötid är det mycket svårt att kunna hyra från fastighetsbolagen, då står det mellan att köpa, att hyra bostadsrätt eller vara inneboende genom blocket-annonser. Då jag har provanställning till en början så kompliceras köpprocessen, då det inte är lätt att få bolån. Jag har därför utrett alternativen och tänker vara inneboende för att hålla kostnaderna nere, samtidigt som det var väldigt länge sedan jag bodde ensam så jag vet inte om jag skulle vilja det, bra mycket mer tråkigt.

Nej, det här var verkligen inte frågor som jag trodde skulle drabba mig. Jag som trodde det skulle bli bättre när man snart har riktigt jobb och går samma tider som partnern. Nu står jag ensam snart, riktigt ledsamt.

2 kommentarer:

  1. Aj aja aj, det var ingen rolig läsning det där. Hoppas att det löser sig med boende mm i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, är här inte bara att vittna utan också att uppmuntra människor som står inför civil- eller relationsproblem. Om Dr Ogundus fantastiska verk, e-post: drogunduspellcaster@gmail.com jag var förlorad i kärlek med min man tills en kvinna tog honom ifrån mig. då ropade jag till min vän och hon berättade för hur hon mötte ett liknande problem och gav den här stora mannen kontakten med mig och jag gav alla de föremål han behövde för stavningen och nu är glad igen att bli kär i min familj. Jag anställer dig att kontakta den här mannen. Din berättelse eller smärta kommer att förändras inom några dagar och du kommer att le som jag idag. Återigen är tacksam. Kontakta honom på hans email via: drogunduspellcaster@gmail.com om du står inför någon form av problem
      1. Få din älskare eller man tillbaka
      2. Pengar stava / lycka till stavning
      3. Om du vill stoppa din skilsmässa
      4. Skyddsspel
      5. Få jobbstavning
      6. Kampanjer
      7. Få pengarna tillbaka.
      8. viktminskning stavning
      9. Kärlekstavning
      10. Om du vill tillfredsställa din partner / botemedel för svag erektion
      11. graviditetsstavning

      Radera