söndag 17 mars 2013

Nystart för bloggen

Eftersom det inte var det lättaste att överlista min mycket knepiga internetuppkoppling tog det sjukt med tid innan jag tillslut fick ihop alla de inlägg som varit något av värde på min blogg. Lämnade inlägg av typen "H&M har ett samarbete med Versace" åt sidan, eftersom att vara en bloggare som bara upprepar vad media säger tillför ju inget.

Däremot fick alla inlägg om när jag sökte jobb, fick jobb och hur jag tänkte vara kvar, de är i det stuket jag vill ha den här bloggen och överenstämmer även med grundidén för den gamla.
De två mest filosofiska inläggen (de enda av sitt slag och som gör det klara för hur exakt jag tänkte) kommer att få publiceras i ett eget inlägg och slipper samsas med resten.

Ska hålla mig från inlägg som i min smak som inte tillför något av värde och istället lägga krut på saker jag blir inspirerad och får ett brinnande intresse för i stunden. Ekonomitankar genomsyrar nog det mesta, men så är det ju, där är inte min hjärna lika föränderlig.

Så härifrån startar jag under ett mer passande namn och med ett större fokus på kvalité än att hålla uppe blogg-glöden, inläggen kommer när de kommer, ingen idé att pressa fram något som är så sjukt ointressant att man somnar fastän inlägget bara är tre meningar långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar